Vendégeink adatainak megfelelő kezelése

Tavaly lépett érvénybe, hogy a webáruház gdpr szempontból is megfelelő kell, hogy legyen. Ez az éttermekre, éttermi webáruházakra is vonatkozik. A klasszikus példa, amikor az étterembe látogató vendégek a telefonos foglalásukkor sok adatot és információt megadnak magukról, amiket nem mindegy, hogy milyen rendszerben tartunk nyilván.  Ezek olyan alap adatok, mint a teljes név, telefonszám, vagy a vendég privát e-mail címe. Manapság igen divatos, hogy on-line foglalnak az emberek asztalt, vagy rendelnek ételt a kedvenc éttermeikből.Ezért az éttermi webáruház gdpr megfelelőségre különös mértékben figyelniük kell azoknak a vendéglátóhelyeknek, akik nem akarnak bírságot kapni a nem megfelelő adatkezelésükért. A kifogástalan gdpr webshop figyel arra, hogy már a regisztrációkor tájékoztassa a vendégeit, hogy a megadott adatait hogyan és milyen módon tárolja, vagy használja fel a jövőben. On-line rendeléskor jóval több adat kerül digitálisan az éttermek birtokába. Az éttermeknek nagy munkát jelent a gdpr webshop dokumentum elkészítése, de vigasztaljon mindenkit az a tény, hogy csak egyszer kell alaposan átgondolnunk, hogy milyen adatokat és hogyan használunk majd fel, ez lehet a váz, ami alapján elkészíthetjük ezt a fontos iratot.