Egy fogás a vásárlók megtartására

Ön is gondolkodott azon, hogy vajon mi lenne a következő lépés, amivel kicsit felpörgethetné vállalkozása sikerét? Mi lenne az, amivel a régi vásárlóit újra és újra visszacsábíthatná, hogy öntől vásároljon?
Egy egyedi reklámajándékkal, amennyiben azt jól választottuk meg, nagyon jó marketingeredményeket érhetünk el. A reklámajándékkal történő marketing, legnagyobb mértékben arra szolgál, hogy azokat a vásárlókat, akik már kapcsolatba kerültek boltjával, visszacsábítsa, újravásárlásra ösztönözze.
Természetesen egyedi reklámajándékkal börzéken, kiállításokon és vásárokon is gyakran találkozhatunk, ilyen esetekben nem az újravásárlás, hanem a vásárlók megszerzése a cél, de a reklámajándékkal történő kampánynak nem ez az elsődleges tere.
Sokszor találkozhatunk utcán is ilyen logós termékeket osztogató emberekkel, de ha valóban komoly marketing rendszert szeretne, mely eredményes és költséghatékony is, akkor a reklámajándékoknak nem ez a szerepe. Az új vevők megszerzésére ott van az online marketing, szórólapozás és rengeteg egyéb felület, ahol hirdethetünk. A logózott ajándékok a már megszerzett vásárlók megtartására, az ő közérzetük és elégedettségük javítására szolgálnak, hogy a lehető legpozitívabb élménnyel távozzanak vásárlás után és nap, mint nap találkozzanak logónkkal, mikor a reklámajándékot használják.